Janina Bąk
Janina Bąk, znana również jako Janina Daily. Komendant komedii. Panga biznesu. Wodzirej dobrej matematycznej zabawy. Obecnie mieszka za granicą, bo gdy kiedyś wpisała w google: MAM MAGISTRA NIC NIE UMIEM SZUKAM PRACY, to ten poradził jej żeby wyjechała do Irlandii. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. Czasem chciałaby pobawić się z przyjaciółmi w operacjonalizację zmiennych, ale potem przypomina sobie, że nie ma żadnych przyjaciół i powoli zaczyna rozumieć dlaczego. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek. W wolnych chwilach pielęgnuje grządki sarkazmu i rabatki ironii na swojej stronie janinadaily.com
Zawodowo zajmuję się tresurą statystyk w taki sposób, by były przyjazne dla człowieka i szkoleniem ludzi tak, by byli przyjaźni liczbom i ich poprawnej interpretacji. W czasie tej prezentacji będziemy jak ekipa śledczych z “Ojca Mateusza”, to jest będziemy tropić największe zbrodnie błędnego wnioskowania i rozwiązywać skomplikowane zagadki statystyczne, w tym tą tytułową, to jest ile trzeba zjeść czekolady, aby dostać Nobla?
Krzysztof Kuczkowski
Od 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Absolwent Politechniki Poznańskiej, inżynier z kreatywnym zacięciem. Twórca marki Kreatik. Aktualnie zajmuje się rozwojem Inżynierii Marketingu, której celem jest wspieranie przedsiębiorców we wdrażaniu narzędzi informatycznych wspierających marketing oraz sprzedaż w internecie. Na co dzień śledzi trendy oraz technologie internetowe i chętnie wdraża te rozwiązania w realizowanych projektach. W wolnym czasie trenuje crossfit i startuje w biegach ekstremalnych.
Obecnie na Ziemi żyje ponad 7,5 miliarda ludzi. Z Internetu korzysta 3,8 miliarda, czyli mniej więcej połowa ludzkości. Ponad połowa użytkowników Internetu jest aktywnymi użytkownikami Facebooka, co czyni go najbardziej licznym “państwem” na świecie. W ciągu 18 minut opowiem jak potężny stał się internet w zaledwie 50 lat od jego powstania i jak dobrze funkcjonować w takich realiach.
Maciej Hojszyk
Od 10 lat niestrudzenie wprowadza innowacje oparte na nowych technologiach w zakresie sprzedaży i marketingu w Grupie Eurocash. Zrozumienie rynku i potrzeb konsumenta doprowadziły do opracowania założeń strategicznych do projektów faktoriawin.pl, czasnawhisky.pl czy drinco.pl. Objeżdża Polskę i Europę prezentując koncepcje i szukając partnerów do nowych przedsięwzięć prowadząc równolegle marketing lidera w dystrybucji alkoholi. Poza pracą hartuje determinację w docieraniu do celu w maratonach i zagląda pod wodę z butlą.
Handel to jedna z najstarszych profesji, czy w dzisiejszych czasach wystarczy dalej żyłka kupiecka by odnosić rynkowe sukcesy? Czy automatyzacja, sztuczna inteligencja i inne nowoczesne technologie mogą zmienić obraz zwykłych, codziennych zakupów? Czy chciałbyś rozmawiać z robotem wybierając proszek do prania? A może zakupy będą robiły się same?
Marek Zmysłowski
Jest seryjnym przedsiębiorcą i inwestorem. Będąc entuzjastą Afryki, na Czarnym Kontynencie skupił całkowicie swoją działalność biznesową Jest m.in założycielem: HotelOnline.co – spółki budującej oprogramowanie dla branży hotelarskiej i Jumia Travel – największego w Afryce serwisu do rezerwacji hoteli online, który pozyskał finansowanie Rocket Internet i Goldman Sachs. Jest mentorem w projektach Afrykańskich takich organizacji jak Google czy Bank Światowy. Marek jest także instruktorem snowboardu oraz posiada licencję rajdową. Jednak jego marzeniem jest być stand-uperem. Jednym z tych śmiesznych.
Czyli o tym dlaczego warto żyć i robić biznes w Afryce, przez pryzmat własnych doświadczeń.
Tomasz Manikowski
Urodzony w 1986 roku w Gdańsku. Przedsiębiorca i menedżer z wieloletnim doświadczeniem, profesjonalny coach. Rekordzista świata w pływaniu długodystansowym. Kierowca wyścigowy. Niektórzy twierdzą, iż miłość do czterech kółek wyssał z mlekiem matki, gdyż od najmłodszych lat porusza się na wózku inwalidzkim. Urodził się bez obu nóg oraz prawego przedramienia. Jest wielkim miłośnikiem życia. Jego misją jest chęć pomocy ludziom w realizacji ich celów i stawaniu się lepszą wersją siebie.
Prywatnie pasjonat Formuły 1. Kocha psy, sam jest właścicielem 75-kilogramowego mastiffa i 4-kilogramowego bolończyka W wolnym czasie relaksuje się pochłaniając książki, grillując, grając w gry planaszowe lub latając dronem.
Żyjemy w czasach największego dobrobytu od wielu dziesiątek lat. Jednocześnie, prawdopodobnie nigdy wcześniej, nasze życie nie było tak pop… skomplikowane. Ta opowieść to dekonstrukcja ponad trzydziestu lat udanego życia.
Rafał Żak
Zajmuje się rozwojem ludzi i organizacji. Robi to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora. Promuje rozwój oparty na dowodach i nieco bezczelnie twierdzi, że w tym co robi zauważa granicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a rozwojem, który jest celem samym w sobie. Jako trener lubi pracę z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. W roli mówcy stara się łączyć atrakcyjność przekazu z zawartością merytoryczną, której niewiele można zarzucić. Jako coach pracuje głównie z menedżerami w zakresie business coachingu. W roli autora ma na koncie kilka książek w tym ?Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi?, ?Sztuka błądzenia?, ?Nie myśl, że NLP zniknie? nagrodzoną tytułem Książki dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu oraz fiszki rozwojowe ?Jak wygrać z manipulacją??. “Sztuka błądzenia?
Błąd, niepowodzenie, pomyłka, blamaż, niedopatrzenie, porażka, epic fail, klęska, klapa, fuckup?.Będziemy mówić o błędach na różne sposoby. Wszystko po to, żeby pokazać jak: – uczyć się na własnych błędach – przechodzić przez porażki – mylić się szybko, by poprawiać swoje działania – budować kulturę organizacyjną akceptującą niepowodzenia – popełniać błędy z premedytacją, by rozwijać swoją organizację.
Anna Mościcka
Urodzona w Koszalinie, od 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl . Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Obecnie Head of Marketing w agencji Whites, gdzie planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Z czasów koszalińskich została jej wielka miłość do polskiego morza. Wciąż uczy się mówić otwarcie, że odnosi sukcesy.
Kobiety, nawet w tak otwartej branży, jaką jest internet, muszą walczyć o przestrzeń dla siebie. Wciąż zdarzają się konferencje, na których prelegenci to w większości mężczyźni, a organizatorzy zapytani o powód tej sytuacji odpowiadają bezradnie, że ciężko jest namówić fajne kobiety do wystąpień, bo one nie czują, że mają coś ciekawego do powiedzenia. Sama funkcjonuję w tej przestrzeni i każdego dnia uczę się mówić otwarcie i bez cienia fałszywej skromności, że osiągam sukcesy i jestem dobra w tym, co robię. Inspirują mnie do tego mądre szefowe i mądrzy szefowie; Sheryl Sandberg, jej książka ?Lean in? i kobiety z polskiego Facebooka, kontynuujące tę myśl; a także ekspertki, które spotykam na swojej drodze i z którymi podejmuję wiele inicjatyw dla wzmacniania kompetencji i edukacji rynku, ale także pokazywania girls power. Bo my, dziewczyny, mamy moc i musimy uczyć się z niej korzystać i o niej mówić. Uwaga, mężczyźni są bardzo mile widziani na mojej prezentacji, bo bez Was nasz empowerment się nie powiedzie 🙂
Sebastian Szajner
Interwent kryzysowy, specjalista ds. pomocy poszkodowanym w wypadkach, trener odporności psychicznej, konsultant. Zawodowo związany z biznesem, w którym uczy jak radzić sobie z napięciem, stresem i presją przez techniki oddechowe, medytacje i pracę z ciałem. Stara się zeswatać ze sobą nowe technologie i psychologię. Wierzy, że sztuczna inteligencja, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, może być skokiem milowym w dostarczaniu sprawdzonej wiedzy dla ludzi dotkniętych traumą. To wszystko dzięki możliwości automatyzacji i skalowalności w pomocy potrzebującym, które standardowymi metodami są niemożliwe. Prywatnie fan podróży i nic nierobienia na poduszce medytacyjnej.
O bieżących wypadkach i katastrofach jesteśmy regularnie informowani przez media. Czy bycie na bieżąco równe jest wiedzy co robić, gdy nas albo naszych bliskich takie nieszczęście spotka? Dlaczego nie uczy się nas jak skutecznie poskładać życie, gdy przez traumę rozpada się ono na tysiące kawałków? Jakimi obszarami po wypadku trzeba zająć się najpierw? Na jakie nieoczywiste pułapki jest narażona każda polska rodzina poszkodowanych w wypadku? Czy istnieją metody i podejścia skutecznie wyprowadzające osoby ze stanu traumatycznego zamarcia? A może istnieją zasady, dzięki którym można rozwinąć skrzydła i przeżyć wzrost, o którym w normalnych warunkach pozostaje tylko marzyć?
Nad tymi i innymi pytaniami z dziedziny wzrostu potraumatycznego postaram się uważnie pochylić.
Łukasz Głombicki
Łukasz Głombicki jest szefem komunikacji w LifeTube – największej sieci partnerskiej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. LifeTube zrzesza 420 kanałów, których twórcy mają łącznie 56 mln subskrypcji i generują miesięcznie 510 mln emisji wideo. Głombicki był wcześniej szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Wykładowca na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 11 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Właściciel butikowej agencji Whisky Media, która m.in. szkoli i obsługuje social media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz szkockiej whisky.
Co robicie, gdy w życiu ktoś Was okłamuje? I dlaczego tego samego nie da się zrobić z autorami fake newsów? Kiedyś ludzie wierzyli w rzeczy, o których przeczytali w gazecie, albo usłyszeli w radiu i telewizji. Co się stało z mediami, że dziś zamiast informować i odkłamywać, tak łatwo powielają nieprawdziwe informacje? Jak walczyć z plagą zakłamanych wiadomości i czy jesteśmy skazani na przegraną.
Jakub Biel
Niektórych fascynuje Donald Trump, innych Doda, a jeszcze kolejni byliby gotowi oddać nerkę za czerwone Ferrari. Dlaczego tak się dzieje? Rozłożę zasady fascynacji na czynniki pierwsze i opowiem jak (a przede wszystkim dlaczego) to działa.
Kamil Kozieł
Skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie graniczące z pewnością, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie umiera jeden widz. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowanie teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się jak ktoś nazywa go kołczem. Uwielbia animację, komedię, a na imprezach rozmawia o konstrukcjach storytellingowych. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART oraz partner w ORA-600.
8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją. Średnio po tym czasie widz znudzi się średnią produkcją i pójdzie nagradzać kogoś innego. Chyba, że produkcja nie jest średnia i zdoła ów widza zaskoczyć. Albo rozśmieszyć. Albo zaciekawić. Albo wszystko na raz. Pełna dekonstrukcja jest odpowiedzią na to, jak takie tworzyć.