
Natalia Cyran
Improwizatorka, trenerka i storytellerka. Absolwentka liceum teatralnego nr XVII we Wrocławiu i wrocławskiej Akademii Improwizacji, częsty gość na kursach teatralnych i improwizacyjnych. Na szkoleniach z warsztatu aktorskiego, które prowadzi, stawia na zabawę, która okazuje się być świetną nauką. Lubi, kiedy ludzie porzucają strach przed oceną i pozwalają sobie na bycie sobą, tu i teraz. Regularnie gra improwizowane spektakle we Wrocławiu, na które jesteście zaproszeni. Przygotowywała do wystąpień osoby związane z branżą bankową (Blue Media) czy e-commerce(iluve). Pisała narracje pod prezentacje dla startupów (Forum Rozwoju Mazowsza) i dużych korporacji (Eurocash, Canal+, Euro RTV AGD). Reklamacji nie składano.
Czy improwizacji można się nauczyć? Okazuje się, że tak. Mało tego, może ona wpłynąć na jakość Twoich wystąpień publicznych, ale i na jakość Twojego życia.

Honorata Hafke-Dys
Zadaje trudne pytania i szuka rozwiązań. Wypadkową jej działań było powstanie StethoMe – inteligentnego stetoskopu przeznaczonego dla rodziców. Jako pomysłodawczyni i co-founderka startupu StethoMe z każdym dniem zbliża się do wyznaczonego celu – ułatwienia codziennego życia rodzicom chorujących dzieci. Jest typem osoby interdyscyplinarnej, która poszukuje połączenia pomiędzy różnymi – czasem skrajnymi – dziedzinami nauki. Skończyła studia z zakresu optyki, a następnie akustyki. W tej chwili pracuje w Instytucie Akustyki poznańskiego UAM jako doktor z zakresu biofizyki. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt publikacji naukowych i prezentacji konferencyjnych. Prywatnie mama Heli i Herbiego, tańczy hip-hop, ma trzy koty i zawsze za dużo pomysłów.
Czym jest sztuczna inteligencja? Jak ją wykorzystać w medycynie? Co ma z tym wspólnego psychoakustyka, macierzyństwo i zapalenie płuc? W trakcie prezentacji postaram się to wszystko połączyć w logiczną całość i opowiedzieć historię stetoskopu, który potrafi się uczyć i z każdym dniem staje się inteligentniejszy.

Bartosz Majewski
CEO / założyciel firmy, która wspiera spółki B2B w marketingu i sprzedaży ? Casbeg. Wcześniej współzałożyciel i dyrektor sprzedaży w Righthello gdzie przez 3.5 roku jego zespół pozyskał ponad 1000 klientów z 41 krajów. Przed rozpoczęciem kariery menedżerskiej wartość zrealizowanych przez niego transkacji przekroczyła 20 milionów złotych. Jako konsultant pracował z najszybciej rosnącymi startupami i firmami w Polsce, m.in. Droids on Roids, Neoteric, Callpage, Pixers, Sotrender, Yieldbird, MerixStudio czy Telemedi.co.
Życie naszych znajomych z instagrama to nieprzerwane pasmo sukcesów. Jednocześnie na naszej drodze nie brakuje porażek i ostrych zakrętów. Opowiem wam jak wygrywać częściej tam gdzie stawki są poważniejsze niż w chińczyku przez stosowanie bardzo niesprawiedliwych taktyk.

Zuzanna Gąsiewska
PRowiec z wieloletnim doświadczeniem, kreatorka wizerunku, założycielka agencji Manuka Communication, triatlonistka. Lata pracy dla różnych marek (m.in. Ferrari, PZU czy Asseco) oraz agencji pozwoliły jej zgłębić świat PRu i marketingu, poznać go od środka. Jednak to powrót do uprawiania sportu stał się punktem zwrotnym w drodze zawodowej. Pozwolił uzyskać nową perspektywę i spojrzeć na działania komunikacyjne oraz budowanie marki z punktu widzenia czynnego zawodnika. W konsekwencji narodziło się pragnienie wspierania sportowców w procesie tworzenia ich marek osobistych, kreowania wizerunku dyscyplin sportowych oraz łączenia biznesu ze sportem. Napędzana pasją do sportu i wrodzoną wytrwałością rozwija agencję skutecznej komunikacji sportu i biznesu – Manuka Communication. Na swoim koncie ma kreowanie wizerunku sportowców takich jak: Rafał Sonik (zwycięzca Rajdu Dakar na quadzie, biznesmen i filantrop), Marcin Świerc (ultramaratończyk górski), Rafał Wilk (trzykrotny złoty medalista paraolimpijski w hand bike?u) czy Marcin Tomaszewski (alpinista). Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty m.in. w ramach Akademii Zarządzania Sportem.
Sport, marka, kultura. Gdzie są ich wspólne punkty? Czy sam wynik tworzy markę sportowca? Jakie są wartości marek sportowych?

Magdalena Urbaniak
BrandManager w Brand24. Współpracując z najlepszymi ekspertami z całego świata zwiększa znajomość i zaufanie do marki. Specjalista ds. public relations. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia za zakresu komunikacji w Wyższej Szkole Handlowej, Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Jedna z twórczyń projektu Content Espresso odbywającego się cyklicznie w Warszawie. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu magdaurbaniak.com.
Ciągnik rolniczy może pracować w polu, pracować w transporcie albo… zmienić czyjeś życie. Żeby jednak tak się stało, sporo musi się wydarzyć. I to nie zawsze będą pozytywne rzeczy. To historia nie tylko o tym, jak dziewczyna z miasta może prowadzić stronę o maszynach rolniczych. To opowieść o tym, co musi się wydarzyć, aby idąć od lat utartym szlakiem zaryzykować, zrobić coś po swojemu i udźwignąć konsekwencje swojego nonkonformizmu.

Agnieszka Maciejowska
Co-founderka i Członkini Zarządu Evenea.pl – systemu rejestracji uczestników i sprzedaży biletów online na wydarzenia, który został nagrodzony statuetką Aulera w 2011. Do maja 2018 roku Doradczyni Prezydenta Roberta Biedronia ds. Nowych technologii. Wcześniej budowała i zarządzała polską edycją największego na świecie akceleratora z Doliny Krzemowej – Founder Institute. Współorganizatorka spotkań branży IT LubCamp, Aula Polska Lublin oraz Startup Weekend Lublin. Ambasadorka Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter oraz laureatka nagrody Central European Startup Award na Najbardziej wpływową kobietę w startupach w Polsce. Ekspertka i jurorka w The Venture (Chivas Regal Polska), w ramach którego szuka startupów zaangażowanych społecznie. Współpracuje między innymi z Polska Press, Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym oraz PwC Polska oraz Deloitte. Aktywnie działa na rzecz Kobiet w biznesie będąc mentorką w programach akceleracyjnych takich jak: Biznes w Kobiecych Rękach (Sieć Przedsiębiorczych Kobiet), TechLeaders ( Women in Tech). Wykładowczyni, panelistka, mentorka na wielu konkursach startupowych oraz prelegentka na konferencjach, z których należy wymienić największe: Internet Beta oraz Infoshare. Prywatnie mama Toli, egzekutorka 10k kroków dziennie via Fitbit oraz studentka Artystycznego Projektowania Ubioru.
Co jest ważniejsze technologia czy wartości i potrzeba. Czy biznes może łączyć się z zaangażowaniem społecznym i co na to excel? Czy w dobie Black Mirror i strachu przed całkowitą automatyzacją mamy odrzucić technologie?

Mikołaj Weiss
Ma 16 lat. Może pochwalić się pokaźną ilością sportów, hobby i aktywności, które zdążył wypróbować. Kocha podróżować, zwłaszcza w egzotyki, a na wakacjach nie znosi siedzenia na plaży. Oprócz ciekawości cechuje go interdyscyplinarność. Gra na fortepianie od 10 lat. Dawniej zapalony piłkarz i gracz, dzisiaj wirtualny pilot, ale przede wszystkim osoba nieprzerwanie ucząca się. To właśnie w nauce posiada największe doświadczenie. Jest uczniem XXXIII LO Dwujęzycznego im. Mikołaja Kopernika w Warszawie. Ukończył dwa letnie programy Oxford Royale Academy w Oxfordzie i Cambridge. Był najmłodszym uczestnikiem konferencji Dell Technologies World 2018 w Las Vegas. Uczy się na całym świecie, przez okrągły rok i nie ogranicza się do standardowego koszyka przedmiotów szkolnych. Kontakt z innymi kulturami stoi u niego na porządku dziennym. Pasjonat nauk społeczno-ekonomicznych. W przyszłości widzi siebie na Stanfordzie, później jako przedsiębiorcę. Ma dwójkę młodszego rodzeństwa. Najbardziej boi się nudy.
Edukacja to priorytet w młodym wieku. Są jednak dwa miesiące w roku, których ludzie (a zwłaszcza młodzież) nie wykorzystują w pełni możliwości. Gdzie, jak i czego można się nauczyć w tym czasie? Dlaczego aktywne podróżowanie jest ważne? Jak mądrze wybrać “summer school”? Innymi słowy, dlaczego warto uczyć się w wakacje.

Krzysztof Kotkowicz
Rzuciłem liceum w III klasie, bo czułem, że nie uczę się niczego nowego. Nigdy tam nie wróciłem. Przez jakiś czas pracowałem jako serwisant IT, grafik i administrator Linux, a w wieku 18 lat zacząłem podrabiać karty do automatów TPSA. Krótko potem trafiłem do więzienia za oszustwa i hacking, a kolejne lata przeplatane były aresztami, zakładami karnymi i wolnością. Za kratami spędziłem łącznie 4 i pół roku. Od 8 lat jestem na wolności, w tym czasie zdążyłem pracować jako freelancer, pójść na etat do upadającego startupu, założyć firmę zajmującą się administracją serwerami, prowadzić bloga m.in. o życiu w więzieniu, odwiedzić 48 szkół i bibliotek w całej Polsce i opowiedzieć dzieciakom o tym że praca w IT jest fajna, wziąć ślub w Korei Południowej, wyjechać do 10 krajów poza Europą, trafić do rankingu najbardziej wpływowych blogerów, rozwieść się, przestać pisać bloga i rozpocząć nowy, szczęśliwy związek. Teraz do tej listy dopisuję TEDxa.
Niemal 60% więźniów to recydywiści, regularnie powracający do pudła. Niemal 30% skazanych małoletnich trafia do więzienia po raz drugi. Gdy wyjdą na wolność, połowa z nich w ciągu roku wróci za kraty. Skąd się bierze recydywa? Dlaczego jej współczynnik wciąż rośnie? Czy nauczanie technologii informatycznych może coś zmienić?

Kamil Stawiarski
Geek, specjalizujący się w optymalizacji wydajności, niskopoziomowym profilowaniu i bezpieczeństwie baz danych Oracle. Założyciel i współwłaściciel spółki ORA-600 Database Whisperers i lider Polskiej Grupy Użytkowników Oracle, znanej szerzej jako “Browar z Wyrocznią”. Zdobywca tytułu Oracle ACE w kategorii “Database Management & Performance”. Drugi Polak, który został zaproszony do elitarnej, międzynarodowej grupy Oracle OakTable, zrzeszającej około 100 najlepszych specjalistów w tej branży na świecie. Prywatnie amator fotografii i wielki fan Terrego Pratchetta: “Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.”.

Piotr Zielonka
Punkt odniesienia, rozgraniczający straty od zysków, odgrywa istotną rolę w procesach oceniania i podejmowania decyzji. Okazuje się, że punkt ten można ustalać na drodze perswazji, przyzwyczajenia, obiecywania, itd. Wiedza na temat właściwości punktu odniesienia przydaje się, jeśli chcemy modyfikować swoje zachowanie i zachowanie innych ludzi.