Aleksandra Radomska

O prelegencie

Aleksandra Radomska – ’89, z wykształcenia magister nauk społecznych,
z wyboru – komik dnia codziennego. Od kilkunastu lat prężnei działa w
sieci – pisze, nagrywa, bawi i skłania do refleksji. W swoim życiu podawała kawę, myła toalety, wymyślała rymowanki do zabawek, realizowała kampanie dla takich marek jak ING, Orange, Allegro i wiele innych.
Zajmuje się copywritingiem, komedią, wydała bestseller, zaczęła trasę
standupową i cholera wie, co jeszcze wymyśli. Prywatnie mama ośmiolatki,
która uczy ją jak trzeba żyć.

Temat: Nie bój się mieć wątpliwość

W gąszczu ludzi przekonanych o tym, że znają receptę na sukces,
jestem tą, która nie ma pojęcia, błądzi, wątpli i przeżywa niesamowite
wyzwania, a sukces definiuje sobie po swojemu.


Paweł Potakowski

O prelegencie

MIGAM.org otwiera świat dla Głuchych, a kierując www.pracabezbarier.eu zrzuca bariery wokół zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Był uczestnikiem TOP 500 Innovators, w ramach którego przez 9 tygodni szkolił się na UC Berkeley w Haas School of Business. Paweł, widzi wszystko przez pryzmat możliwości i postępu, problemy zawsze mają rozwiązania. Uwielbia też dzielić się swoimi pomysłami i wizjami z innymi oraz tworzyć społeczność wokół wspólnych wartości i ideałów. Prywatnie uwielbia gry fabularne (RPG) i prowadzi na YT kanał Carnival Team.

Temat: Głusi nie gęsi i swój język mają

Od 6.09.2021 w Polsce nastała nowa rzeczywistość dla osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie podmioty publiczne mogą zostać ukarane za brak dostępności. Dla Głuchych oznacza to, że wreszcie będą mogli skorzystać z dostępu do tłumaczy PJM. A co to ten PJM? O tym min. opowie Paweł Potakowski, który od 2016 roku skutecznie łączy dwa światy: słyszących z Głuchymi.


Piotr Zielonka

O prelegencie

Prof. dr hab. Piotr Zielonka (Instytut Biologii SGGW) prowadzi badania naukowe w zakresie ekonomii behawioralnej. Napisał książkę “Giełda i psychologia”, której piąte wydanie ukazało się w 2019 roku oraz monografię “Punkt odniesienia”, wydaną po raz drugi w 2020 roku. Jest współtwórcą i kierownikiem studiów podyplomowych “Psychologia Biznesu dla Menedżerów” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz wykładowcą w University of Donja Gorica – Montenegro.

Temat: Schudnij z lenistwa

Prelegent powie, jak wykorzystać ekonomię behawioralną do projektowania naszego otoczenia w taki sposób, abyśmy podejmowali lepsze decyzje i skutecznej realizowali długofalowe plany. Bez nakazów, bez zakazów, bez kar, bez kosztów.


Elena Pawęta

O prelegencie

Elena Pawęta jest adiunktem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przedsiębiorczości międzynarodowej i rozwoju startupów. Elena sama prowadzi biznes międzynarodowy, jest trenerem komunikacji oraz mentorem startupów. Pasjonuje ją edukacja oraz rozwój osobisty.

Temat: What can we learn from global startups? (prelekcja po angielsku)

Przemówienie jest oparte na 5-letnich badaniach opisanych w książce ?Born Global Entrepreneurs?. Podczas badań i wywiadów z międzynarodowymi start-upami z Brazylii, Hiszpanii, Irlandii, Polski i Finlandii, okazało się, że łączy ich bardzo wiele ? podejście do podejmowania decyzji, uczenia się i budowania relacji. Nawet jeżeli nie prowadzimy biznesu, możemy wiele się nauczyć od tych międzynarodowych przedsiębiorców,, aby szybciej osiągać nasze cele, zwiększyć produktywność, oraz bardziej klarownie komunikować to co chcemy powiedzieć.


Róża Hajkuś

O prelegencie

Róża Hajkuś. Lekarka zwykła wiejska. Najmniej potrzebny człowiek internetu, bo każdy się zna na medycynie. Pracuje na oddziale pediatrycznym. Edukuje w sieci jako roza_lekarzdladzieci.

Temat: Medycyna oparta na celebrytach

Dlaczego tak chętnie powierzamy swoje zdrowie ludziom o wielkich zasięgach i nikłych kompetencjach? Czy lekarze zawiedli, skoro porad zdrowotnych szukamy u aktorów, piosenkarek i parentingowych blogerek? I dlaczego ludzie bez podstawowej wiedzy medycznej tych porad tak chętnie udzielają? Róża Hajkuś, lekarka edukująca w internecie jako roza_lekarzdladzieci, ostrzega przed medycyną opartą na celebrytach.


Michał Korba 

O prelegencie

Zawodowo Chief Commercial Officer & Co-Founder w User.com. Od ponad 5 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów na całym świecie. W branży technologiczno-marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy. Swoim praktycznym doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych. Występował na scenach WebSummit, Infoshare, SaaStock i wielu innych. Prywatnie ojciec dwójki małych geniuszy i mąż najwspanialszej z żon.

Temat: Dlaczego warto spaść ze szczytu głupoty?

Przypowieść o tym jak w metodyczny sposób stać się ekspertem w dowolnie wybranej dziedzinie, wspinając się po stoku oświecenia.


Marta Tomczyszyn

O prelegencie

Senior consultant w zespole Customer Strategy and Applied Design w Deloitte Digital. Wspiera klientów w obszarze projektowania doświadczeń użytkowników. Dotychczasowe doświadczenie dostarczyło jej wiedzy na temat złożonych procesów zachodzących w organizacjach oraz wiedzy umożliwiającej rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów klientów z różnych branż. Odpowiada za projekty z zakresu Design Research, Customer Experience i User Experience Design oraz Service Design. Mentorka programu Dare IT.

Temat: Jak projektować przyciski warte 300 milionów dolarów

Wystąpienie o projektowaniu nieszablonowych produktów i usługi, o jakich marzy klient, nawet jak jeszcze o tym nie wie. O słuchaniu głosu klienta i szukaniu inspiracji w jego bólu.


Tomasz Palak

O prelegencie

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in felietony we “Wprost”). Sześciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne – m.in. Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.

Temat: Czy prawnicy są największą wadą w prawie? (nie)potrzebny dystans

Podobno do transplantacji najchętniej stosuje się serca prawników – bo są nieużywane. A księżycowa misja Apollo testowana była na sali sądowej, bo tam nie ma atmosfery. Co stoi za tymi żartami? I co można z tym zrobić?